Tuesday, August 4, 2009

ketika ini


JIWA KOSONG....ni lah yang aku hadapi sekarang..aku dapat rasa ada satu kekosongan yang aku harus aku isi bagi memeriahkan dan ketenangan dalam hidup aku ketika ini...i feel lost and empty...i dont like feel like this...bencinya....
ketika ini, still banyak perkara yang belum aku settle kan..masih perlu banyak yang nak difikirkan dalam masa yang sama kerja pun banyak ni..tapi aku still stay cool...kalu orang lain mesti dah rasa gabra tahap dewa..masih banyak yang kita perlu lihat..dari macam2 sudut..just think positive beb..hhidup still kena move on right..just rempuh dan tempuhi gak..kalu tak kite tak rasa hidup dengan warna warni ni..kita lah yang corakkan hala tuju kite..semangat pulak aku hari ni..dari jiwa kosong trues ke jiwa patriotik huhu...ramadhan bulan mulia just right the corner, so aku doakan smua umat islam menjalani ibadah puasa dengan hati yang tawaduk dan tenang..mungkin ni la masa nye harus aku baiki apa kesilapan yang aku lakukan selama ini...
makin kita mengkaji makin banyak yang kita tak tahu @jahil dalam serba serbi..aku still learning..so sampai ke akhir hayat aku still learning tentang kehidupan..

No comments: