Sunday, May 2, 2010

hurt me back..

dah lama aku tak ketemu nya....dan sekarang kenapa datang kembali dalam hidupku..ini betul2 menguji aku..it's really2 hurt me...aku tidak tertahan menanggung perasaan ini lagi...dah tak terluah dengan kata2...

datang tanpa diundang
perginya takku duga
menahan satu penyeksaan
tidak terluah dengan kata2
peritnya hanya tuhan yang mengetahui
dalam satu nafas ade harapan terpanggil
harapan yang membawa semangat
semangat untuk teruskan apa yang tak sudah
tiada yang mengerti
tiada yang perasaan
hanya aku mengetahui
apa yang ada dalam diri
semangat juga membataskan diriku kini
segalanya terhalang kerana ia
yang pasti telah pasti
pada seseorang yang aku sayangi
ku titpkan rasa kasih sayang
yang tak berbelah bahagi
kenangan menguatkan lagi
berjuang sampai mati
berdoalah untuk ku
agar satu hari nanti
ade satu sinar yang dapat
aku paut dan berhenti seketika

2 comments:

Unknown said...

akk adk sntiasa ader tuk akk...walau bkn scra lahiriah tp adk mmg harap adk ader di setiapa saat yg berlalu lam idup akk....

anahraf said...

terima kasih adik...